Sunday, May 29, 2011

Картичкофурийско предизвикателство 67 - "Картичка с акордеон елемент"

Добро утро,
Поради поредните технически проблеми на Blogger ,едва днес мога да публикувам/надявам се/.
Тази седмица Лидия зададе предизвикателство,което неможех да подмина,харесвам много работите и ,стила в който изработва всеки детайл и някак си ,от самосебе си идеята за акордеонен елемент така се беше настанила в главата ми,че нямаше как да не предизвикам себе си.Пробвах с цветенца от сгъната хартия,пробвах и листенца нагънати като аркодеон,но всичко ми се виждаше много познато и като,че ли чуждо ,все едно не е мое.Предполагам ,че на всеки един от вас ,ви се е случвало да искате това,което правите да е само ваше и на никой друг.Пред мен стоеше същата дилема...Решението дойде само,акордеон от велпапе/улавям се ,че в последно време ми се рециклира все повече и повече/.Моята импровизирана оградка и дръвче от велпапе,дано отговаря на изискването на Лидия,ако прецени че това не минава за акордеонен елемент няма да се сърдя,а ето го и моето хартиено творение...
и в малко по-близък план:

                                      Желая ви слънце и усмивки:
                                                        Ива

16 comments:

  1. Иве, определено рециклирането ти се получава много добре и картичката е напълно в твой стил.Все още помня зашеметяващия ти "Полет", който ни остави без дъх. Супер!

    ReplyDelete
  2. Страхотна е!!! Поздравления!!

    ReplyDelete
  3. Чудесна е! Толкова изчистено-свежо! Направо ме лъхна на летен бриз-чудесни цветове, и малките маргаритки идеално допълват пейзажа-придават лек, закачлив вид:) Първата ми реакция беше-искам я-ще си я поръчам!Искам да стои на витрината срещу мен и да ми напомня, че най-важното е не материалите, а вдъхновението и таланта! При теб има в много в тази картичка:) Ако си навита да я продадеш, драсни едно редче на лични

    ReplyDelete
  4. Просто невероятна! Много ти се отдава да правиш такъв тип картички! Много ми харесва тази по-различна интерпретация на темата. Просто се откроява от останалите участия! Успех! :)

    ReplyDelete
  5. Просто е чудесна, идеите ти са нестихващи и много оригинални!
    Поздрави.

    ReplyDelete
  6. Картичката е прекрасна! Според мен акордеон елемента липсва, ни наистина е прекрасна!

    ReplyDelete
  7. Страхотна е! Много оригинална и уникална точно с това, че си използвала материал, който най-вероятно иначе би се озовал в кофата. Откакто се занимавам с картички и аз събирам всичко хартиено, и ако не успея да го включа в някои проект, нося хартията за рециклиране :). Поздравления за идеята и изпълнението!

    ReplyDelete
  8. Иве, направо ме разбиваш с тези твои птици и рециклирани материали! Твоят почерк на 100% личи в поредната ти творба. Прилича ми на малка хартиена пластика и е прекрасно!

    ReplyDelete
  9. Невероятна е, Иве!Внесе много свеж полъх в жаркия ден! Благодаря ти и успех!

    ReplyDelete
  10. Много е оригинална и хубава,а оградата,тя е акордеон елемент!

    ReplyDelete
  11. Думите са излишни! Иве страхотна идея, много впечатляващо.Направо ти се възхищавам на въображението.Браво!

    ReplyDelete
  12. Брово, чудесно хрумване за акордеон елементи. Много ми харесва.

    ReplyDelete
  13. И аз на опашката да изкажа възхищението си от творбата ти! Много, много..... органична картичка!Това е моето определение! Поздрави!

    ReplyDelete
  14. Отново съм много впечатлена от поредното ти творение. Освен, че е много оригинална идеята ти, въздействието на това пано е невероятно-иска ти се да полетиш, има някаква лекота и ефирност! Просто е уникално!

    ReplyDelete
  15. Въпреки, че имаш толкова коментари и комплименти, не мога да не напиша и аз колко съм впечатлена - много, много свежо, естествено, красиво.. също като Биляна веднага си помислих колко бих и се радвала, ако е моя :)
    Успех ти желая!

    ReplyDelete
  16. Благодаря ви момичета,знаете калко много зареждат такива коментари,правите ме щастлива,а това от своя страна носи и порив за още работа!

    ReplyDelete