Sunday, November 20, 2011

Предизвикателство EASEL коледна картичка

Обожавам този вид картички и само чаках да ми дойдат коледните хартии и снощи успях да направя първата за този сезон easel картичка,определено няма да е последната и понеже Коледа винаги я свързвам със зеленото на елхата и имела и червеното на коледните звезди,шипките и каквото се сетите още реших този път картичката ми да е в традиционните цветове и малко златно за разкош.
Ето я и нея,направена с много удоволствие и истинско забавление:




трябва да ви призная,че хартиите са прелестни и тази година Pepermania предлагат една прелестна серия At Cristmas Time
Изпращам я при Двете елши и май продължавам с картичките за Коледа...
Желая ви един слънчев и изпълнен с много усмивки неделен ден!
До скоро :)))
Ива

9 comments:

  1. Прекрасна Коледна картичка, много е нежно птиченцето!

    ReplyDelete
  2. Това пиле и на мен много ми хареса,успешно творене ти желая Иве!!!

    ReplyDelete
  3. Много красива картичка. Успех в предизвикателството!

    ReplyDelete
  4. Много красива, нежна, затрогваща!

    ReplyDelete
  5. Прекрасна е! Съчетанието на всички елементи е невероятно! Поздравления! Ще ти пиша и още нещо на мейла...

    ReplyDelete
  6. Птичката е прекрасна, а цялостната визия на картичката много ми харесва - обичам имела като символ на коледните празници!

    ReplyDelete
  7. Иве, страхотна е! Заредена не само с прекрасните коледни цветове, но и много празничност, много красота, приканваща към незабравими зимни спомени!

    ReplyDelete
  8. Иве, поредният ти малък шедьовър! Серията на Papermania и на мен ми е много любима :) Поздрави!

    ReplyDelete
  9. Красива е и носи топлота, Иве! Благодаря ти за участието!

    ReplyDelete