Thursday, December 22, 2011

Ден за публикации...

Спотайвах се,малкичко и сега днес ви заривам :)Няма и в това нищо случайно,просто винаги ми е нужно малко повече свободно време ,за да седна и напиша някоя и друга дума.Не мога да си оставя снимките самички и без думички,мисля си че ще им е мъчно и винаги ,ама винаги им пиша и по някоя думичка.Днес ще ви представя и един таг,който правих за една мила и чуствителна дама,която ми е близка по-сърце ,а имам едно голямо забавяне във времето,от лятото изпращам нещо направено специално за нея,което чак сега стигна до нея,втори опит ,ама успешен :)
 Този таг,правих с пожеланието,когато стрелките на часовника ударят 12 часа,зад нас да е останала една успешна,творческа и пълна от съдържание година,а Новата...Новата винаги е Надежда,Вяра и Любов и нека за всички вас тя бъде Новата надежда,Новата вяра,Новата любов във всичко което правите,чувствате и мислите.Изпълнете я с емоции и стъпки големи,колкото са ви големи мечтите,вярвайте че всичко което сте си пожелали ще се сбъдне и нека е успешна за всички ни!

Използвала съм любимия си печат/който ми е и първия/,топъл ембосинг,фон направен отново с дистрес мастило и начупено стъкло за часовника в/у една снежинка от паус/дано се вижда/.
Пожелавам ви един много спорен и творчески ден,а снега при мен продължава да вали и става тихо и бяло и ми се прави Снежен човек :)


p.s.Tim Holtz- 12 tags of christmas...tag 4

11 comments:

  1. Иве, страхотен таг! Таговте на Тим Холц са ми любими, но твоята интерпретация направо ми спря дъха - толкова е ледено-очарователна! Наистина е великолепно всичко по него - елхичките, фона, часовничето, всичко!

    ReplyDelete
  2. Иве, очарована... не, тотално запленена съм и от 2-та ти тага! Освен че са в любимото ми цветово съчетание, са и толкова майсторски направени! Прекрасни! :)

    ReplyDelete
  3. Отново си сътворила нещо прекрасно! А чудесните ти пожелания- нека ти се връщат в двойна доза!Весела Коледа ти желая - на теб и семейството ти!

    ReplyDelete
  4. Ето ме и мен - гордата, щастлива, очарована и с фрапираща липса на думи собственичка на това бижу!
    Иве, много благодаря и да знаеш и ти си ми в сърцето! Целувки и весели празници!

    ReplyDelete
  5. Ееее, не, не, не! Вече благородството ми се изпари, да знаете и ти, и Течето! Не фрапираща липса на думи, а съвсем, съвсем ме е страх да използвам каквито и да било, за да не разваля красотата и магията, които носи в себе си този таг! Иве, адмирации! Страхотен е и този!

    ReplyDelete
  6. Вълшебни са и двата тага, просто приказни, поздравления!
    И успех, разбира се!

    ReplyDelete
  7. Личи си, че си вложила доста от себе си за този таг! Много майсторски изработен и с чудесно послание! Весела Коледа от мен!

    ReplyDelete
  8. Впеячатлявачо и любила комбинация на цветове! Браво Иве!

    ReplyDelete
  9. Чудесен е - зимно вълшебен и много празничен :)

    ReplyDelete
  10. Много зимен, празничен, прекрасен!!!

    ReplyDelete