Monday, April 8, 2013

Use die cuts/punches


Колко бързо минава времето,отново е понеделник и време за новото ни предизвикателство в Card Mania.
Тази седмица сме ви подготвили една тема,която вярвам ще прегърнете и с удоволствие ще ни покажете проект с пънчове и стенсили.За вас съм подготвила една русалка,толкова дълго ми се искаше да направя такава картичка и ето че дойде момента .

Вълнички с бордюрен пънч,много "коралови клонки" и едни странни "морски цветя".Марля за мрежа и няколко рапанчета/които си ги пазя от ваканция на Средиземно море/.Оцветявах я в любимите си морски цветове и този път успях да получа доста наситени цветове от акварела,за което съм много доволна.Малко глитерно лепило,за люспички и ето я моята Ариел.Защо ми прилича толкова на нея ;)Харесвам я толкова много,с тези влажни сини очи и коралова усмивка.Фона исках да е като светлина и затова оставих бяло около нея.Нямаще как да не я украся и отвътре.

Хартиите които съм използвала са от едно блогче Up Up and Away,което ми e адски любимо и скоро ще ви покажа какво се случи с него ;)
Наш любезен спонсор са прекрасните KennyK,които ще наградят един от вас с 3 дигитални печата.
И за още един късметлия ще има награда и това е ваучер от Хобисимо
.

Замириса ли ви на море,аз вече си мечтая за него и се надявам да съм ви заредила с топло,лятно усещане.Разделям се с вас и ви очаквам в Card Mania.
Ива













11 comments:

  1. Иве, поредната прекрасна картичка! Пролетта е едва на прага си , а ти ме накара да се размечтая за лятото!

    ReplyDelete
  2. Иве, щом я видях се почувствах толкова щастлива и безгрижна.Да, напомня ми за прекрасните летни дни край морето...

    ReplyDelete
  3. "Коралите" са страхотно попадение! Много ефирна картичка!

    ReplyDelete
  4. Много приятна, нежна и красива с уникална украса! :)

    ReplyDelete
  5. Каква свежа и закачлива русалка! Чудесен печат и прекрасна картичка, Иве!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Момичета,колко сте мили!Надявам се и всички вие да участвате,темата е толкова благодатна!Очаквам ви :)

      Delete
  6. Разкошна морска красавица. Украсата си я грабнала в шепа от морското дъно и си я поставила да прави компания на веселата ти русалка. Прекрасно вдъхновение :)ххх

    ReplyDelete
  7. Wow, this is gorgeous! Fabulous coloring and gorgeous embellishments.

    ReplyDelete
  8. Леле, Иве, напоследък времето не ми стига да вляза навсякъде и в резултат на това съм изпуснала тази цветна красота - много ми харесва тази весела и много нежна картичка, много хубави 'морски' детайли си добавила към русалката и цялостната визия е просто страхотна!

    ReplyDelete
  9. Много харесвам морската тематика, аз лично само отлагам правенето на морски картички, но искрено се надявам скоро да се стегна :)
    Твоята картичка е прелестна, русалката ти е оцветена страхотно, детайлите са чудесни.
    Изпращам ти много усмивки :)

    ReplyDelete