Monday, August 19, 2013

Животни/Animals

Привет,
Отново дойде време за новото ни предизвикателство в The Crazy Challenge.Този път темата е животни,покажете ни вашите проекти с любими животинки.Вярвам,че няма да ви затрудним и ще участвате с удоволствие.
Аз ви подготвих един сладък жираф Guffi за вдъхновение,предоставен ми от любезните ни спонсори.
За първи път правя кръгла картичка и определено се самопредизвиках ;)Пак ще направя,хареса ми и стои доста нежно,по детски весело даже.Използвах много слънчево жълто,като за весело и жизнерадостно дете.
Украсих я и от вътре,една салфетка ми дойде на помощ.
Весел животински рожден ден се получи,ето и гръбчето със същия мотив
И тагчето с пожелание ,също направих двулицево
На мен ми е весело,а надявам се вие също да се забавлявате и да участвате.
Ива

3 comments:

  1. Аз като голям почитател на жълтия цвят и на африканските животни мога подобаващо да оценя картичката ти :-)
    Сигурна съм, че и рожденникът(чката)ще я хареса много.

    ReplyDelete
  2. :) Много е готина! На племенницата ми спалният комплект е с едни жирафчета, много весело:) Поздрави, Иве!

    ReplyDelete
  3. Много свежа и забавна детска картичка! Формата определено има значение! :)

    ReplyDelete