Thursday, January 23, 2014

Зимни песни...

Всеки си обещава по нещо,само на себе  си в навечерието на Новата година и се надява да успее да го сбъдне...Моето желание,освен здраве и късмет за всички ,които обичам,бе нещо мнооого дребно,но хранещо душата.Трябваше му време,за да мога да го облека в снимки и да го споделя тук.Това е онази "храна за душата",която вярвам всеки има нужда от нея :) Обичам птиците,но не онези в клетки,а малките свободни създания,които ме зареждат с невероятна енергия и чувство за свобода. Днес ще ви ги представя.


Трябваше им време,за да ми се доверят,но аз се бях въоръжила с търпението на "новогодишно обещание",и първото нещо което купих през новата година,бе малките топчици храна,удобно закачени на храста до терасата ми...и ето вече свикнаха,а аз им се радвам всеки ден ,даже вече ги и различавам,а скоро сигурно ще им дам и имена ;)


А песните им....невероятни са,сутрин ме събуждат и цял ден пеят ли пеят...


Сега ги виждам ,как се преследват,викат се едно друго,пеят и се стрелкат като малки ракети,няма листа ,само мокри пъпки....Ще следя сезоните...Дали ще останат тук,или други ще дойдат,но малките топки със семена ще ги чакат...

А песните...макар и зимни,ме вдъхновиха и ето какво сътворих,в любима моя цветова комбинация,на тъмен шоколад,бисквита и праскова.

Има чар и в зимата,нали ?


Картичките ще ги покажа тук:
DSC #71- Anything goes,
SSC #153-Anything goes,
TTCRD-Anything goes


5 comments:

  1. Сладки мъничета! Чудесно е това, което правиш за тях, браво!

    ReplyDelete
  2. Стопли ми душата с тази публикация!

    ReplyDelete
  3. Едно от нещата Иве по тези ширини които ме плениха много е точно песемта на тези птички дори в най-студените дни:)Как се комбинира пролетна песен с дълбок сняг само тук може да се усети.Щастлива съм ,че отново виждам сродна душа в твое лице:)Снимките чудесни ,а картичките прекрасни!С поздрави !

    ReplyDelete
  4. Wonderful pictures of your wild birds! I imagine they sing beautifully for you!
    Your cards are lovely. Great layout and color combination. Thanks for joining us at TTCRD, hope to see you again in our next challenge! - XX Cara

    ReplyDelete