Tuesday, August 11, 2015

За малките удоволствия...

... в живота
Това е като глътка сутрешно кафе или голяма лъжица сладолед , не можеш без тях .Аз пък не мога и без малките украшения ,обичам да ги подарявам,да ги нося ,а най-много обичам да ги правя.Цветята от плат са  ми много стара страст,в тях има някаква частица от природата ,но сътворена с ръцете ти.Носят ми удовлетворение ,а и не малко предизвикателство ,за нещо ново и неповторимо.



Съчетаването на различни материали , ми доставя голямо удоволствие.Органза,памучна дантела и дървени елементи ,носят една ретро ,ефирна комбинация,която успешно може да се носи с топ и джинси/любимото ми/,или на тънка кенарена роба по плажа.


Или неостаряващият деним,той беше моето предизвикателство.Определено има много емоция в него,ще го ползвам отново и отново.
Памук,кенар и мъниста-лятно и свежо.


 Поиграх си да шия малки перлички и стъклени мъниста,но много ми харесва как стоят ,като ситни "капчици роса". Създават една лекота ,а и носят лека закачка.
Надявам се ,следващият пост вече да е от България.Ще напълня запасите си от слънце,емоции и нови материали.Аз съм нетърпелива,защото трябва да се видя с някой от вас.
До скоро от родна земя :)

4 comments: