Thursday, June 9, 2011

Пътешествия,командировки или просто откраднати мигове от едно Пораснало момиче......

                             
                                                           Първа част
                                         Една неочаквано добра комбинация......
           Самолетни билети за двама/коледен подарък/,предстоящ рожден ден/на по-добрата  част от мен/,моята половинка и три седмици на Майорка.
          Невероятно добра комбинация,избора на време се оказа изключително сполучлив,средата на май и началото на юни, средна температура на въздуха и водата 25-28 градуса,дълъг ден с повече слънце,безкрайни плажове ,лек бриз /постоянен/,невероятното синьо на Средиземно море и наситеното зелено на палмите и безкрайните маслинови гори.
          Не съм сигурна дали ще успея да пресъздам с думи усещанията си,но поне ще се опитам да ви ги представя със снимки:
           Едно излитане и два часа и половина по-късно кацане на едно найстина вълшебно място.Първите ни снимки бяха почти при залез слънце,но пък нямаше как да не снимаш ,разходка по пешеходната им алея която е само 25 км.;),да съзерцаваш вълните и да се отдадеш на невероятното спокойствие и магнетичност на това място.
            Цветя за рожденника и разбира се цветя и за моята душа които нямаше как да не заснема,минавайки покрай тях.
              Невероятната им катедрала,която е строена 350 год.,алеи с мушката,които там си бяха много на място,сто годишна маслина и улици които на мен ми приличаха на улиците в Капана/Пловдив/,тясни,предимно пешеходни и изпълнени с чар ,аромат и любопитство/какво ли се крие зад ъгъла/.
              А зад ъгъла следващия път,за да не ви отегча......

4 comments:

  1. :) Ивче, невероятно преживяване!Толкова емоция си пресъздала-взривяваща.В очакване съм на втората част,главата ми гърми от канго и "манго" и този пост ме обнадежди Много ти благодаря!

    ReplyDelete
  2. Ив мила ей сега вече ти завидях:))))Прелестно място,за което човек може да си мечтае:))))Много се надявам и аз някой ден да го посетя:))))Супер:)))Много ви се радвам и да ти е жив и здрав рожденика макар и на патерица:)))

    ReplyDelete
  3. Ох, че хубавооооо! Много приятни и емоционални моменти си изживяла, за което благородно ти завиждам. Но пък съм щастлива, че ги сподели с нас, за да им се порадваме и ние! Тръпна от очакване за следващата част!

    ReplyDelete
  4. Благодаря, че сподели с нас преживяванията си!Искрено ти завидях! А ето и нещо за теб от мен -http://deniarch.blogspot.com/2011/06/blog-post_09.html#comments

    ReplyDelete