Saturday, January 28, 2012

Предай нататък или нека бъдем честни...

Страхотна еуфория,май ни завладя тези дни ...Няма нищо по-хубаво от това да направиш подарък и да зарадваш някой.Гери с нейното голямо сърце,ме накара да се замисля и да си дам собствена спирачка,защото наистина ако бъдем честни всяка една от нас има своите фаворити и разбира се, че много ама много ти се иска да имаш нещо от нея:)Отворих няколко места допълнително,защото самата аз се записах на няколко места ,а и как да откажеш на някой който се е записал макар и с малко закъснение...
Ето и момичетата от моя списък:
1.Силва
2.Пъстър свят
3.Neli
4.Dani
5.Te4eto
6.Vilini
7.Esi
8.Bellnell
9Ma-De
10.Nelly
11.Danina

На някой от вас имам вече адресите,а останалите ги очаквам...както очаквам и следващите 9,така че давайте момичета и една молба към всички вас,драснете по едно редче,кое е това което ви харесва от моите работи,за да ме насочите,защото знам че всеки има своите очи и така ще ми помогнете ,защото аз няма да направя на всички ви едно и също и наистина ми се иска да ви зарадвам:)
Ива

3 comments:

  1. Дълъг списък... и моя начин да те облекча:
    Влюбена съм в синьо-кафявите ти картички с птици! (любимия ми таг си е мой!)
    Целувки!

    ReplyDelete
  2. Честита нова премяна на блога ти. Ще се зарадвам на каквото и да е изработено от теб.Хайде до скоро.Хубава седмица.

    ReplyDelete
  3. Здраве, Иве! В отговор на въпроса ти какво ми е любимото от твоите неща - Двете картички с цвят оранжево- тази с птичката с клетката и таз с трите цветенца (от хартиени кръгчета), а от коледните - със свещичките, които сякаш са наистина от восък...
    Желая ти много творчески изяви и тази година!

    ReplyDelete