Monday, May 6, 2013

May 6, 2013 Flower Power

Христос воскресе,
Да пребъдете,с вярата,надеждата и любовта,добро да е в сърцата и радост в душата!
Честит празник и на всички именници-бъдете победители с името което носите,здрави и горди!
В днешния светъл ден,отново е време за поредното ни предизвикателство,този път ще е истинки парад на цветята.Вярвам ,че темата е много благодатна и с удоволствие ще се включите!
Както ви бях обещала,оставих за малко лилавата гама и ето една ярка и лятна картичка,в унисон с жегите навън :)
С местенце за пожелания,искаше ми се да я направя топла и цветна и затова заложих на червено и жълто,харесвам тази комбинация и винаги я свързвам с горещото лято и кичестите дъхави цветя
















Аз не съм по многото украси,както знаете,но тези сладки зайци си поискаха и един голям букет от мен :)












Тази седмица наш любезен спонсор ,са любимите на всички Lili of The valley



Вярвам ,че съм ви заинтригувала и елате при нас в Card Mania,за да видите момичетата какво са сътворили за вас-Истински "Парад на цветята".

3 comments:

  1. Много красиво и оригинално, поздравения, Ива!
    Светли Великденски празници и
    пожелания за здраве и благоденствие,
    за мир, любов и светлина! Диана

    ReplyDelete
  2. Воистина воскресе!
    Впечатляваща и силна цветова комбинация, която веднага приковава погледа. Чудна обичлива картинка, а букетчето е разкошно. Браво, Иве :)ххх

    ReplyDelete
  3. Картичката е в страхотни цветове, а цветята са просто разкошни! :)

    ReplyDelete