Monday, October 14, 2013

Halloween/Хелуин

Привет от мен,в понеделник винаги има публикации,този път в унисон със времето е и поредното ни предизвикателство за вас хелуинска картичка в Щурото предизвикателство.
На мен ми е за първи път,да правя на такава тема и не успях да сложа онези тъмни черно виолетови цветове типични за Хелуин,но и сладкото печатче,което ни предостави любезно Катринe е по-скоро весело и те подканя,за онзи есеннен празник за децата,пълен с лакомства и загадъчи и малко страшнички фенери.
Да ви представя моите есенни приятели:
Този път съм и с подходяща украса,за първи път ще имам възможността да го видя на живо и да се позабавлявам надявам се и аз като децата ;)
С плодчета и много есенни листа и тиква/висулка/,къде без нея.
Малко глоси акценти и по-светли цветове,но нека е весело .Тази седмица наш спонсор е :
                                                          StampArt Design by Kathryne


Тя ще подари 5 дигитални печата,на един късметлия.Очаквам ви при нас в Щурото предизвикателство .
Ще я включа и в TokBobok TBC#5-Autumn 

1 comment: