Friday, November 8, 2013

2 в 1

Втора седмица вали ли ,вали...Едно мрачно и мокро,с вятър и мирис на сняг...как да не ти стане коледно.Захванала съм няколко проекта,надявам се всичко,което ми се върти в главата,да мога да реализирам ,разбира се ще го споделям и с вас.Днес ще ви представя една картичка,висулка,която ми е в главата от доста време и се радвам,че успях все пак да я реализирам.
Откакто си купих тези стенсили и след като направих тази картичка имам идеята за висулка за елхата/или към коледния подарък/.Реших все пак ,да я направя картичка с местенце за пожелание,а притежателя и сам ще реши,дали да си я закачи на елхата.Използвах ленени картони от миналогодишно коледно блокче на Tulip,толкова са нежни ,с тази тяхна текстура на нишки,много си ги харесвам и жалкото е само че вече свършват.Доста са меки и не позволяват самостоятелно използване,затова се наложи на всяка звездичка да подложа по още една от бял картон,станаха твърди и плътни и могат спокойно да се веят на някое елхово клонче.
А ето и гърба/или другото лице/ .
Винаги са ми харесвали типичните коледни цветове ,а толкова рядко използвам тази комбинация от червено и зелено,ще трябва да се поправя ;)
А ето ги заедно,моето съзвездие от коледни звездички.
Отново ще посетя момичетата от Мър и Мяу и обещавам няма да се увличам...
Ще я покажа и тук:

TBC# 6 - Christmas / Коледа

тук: PTW- Anything Goes



Разделям се с вас,аз отивам да си заснежа няколко клончета за коледна украса ,тях ще ви покажа ...когато ги направя.

5 comments:

  1. Страхотно се е получило!

    ReplyDelete
  2. Невероятни са! С много Коледен дух и настроение!

    ReplyDelete
  3. Иве, прекрасна картичко-висулка! Много ми харесва!

    ReplyDelete
  4. Много е красива и различна! :)

    ReplyDelete