Monday, January 27, 2014

Сърдечно

Днес ми е ден за публикации,имам да ви показвам доста неща,но всичко по реда си ;)
От доста време ,исках да направя картички,в които да съм си аз,така както ги усещам нещата и така както ми харесват.Знаете,че не обичам повторенията,но тези дни съм на вълна двойни картички,не еднакви напълно,но с едно послание и различно изпълнение...Толкова ми се искаше да направя една неизползвана от мен цветова комбинация-на графитено сиво и бледо лила,че не се спрях и направих две...
Перли и дантела и бяла акрилна боя,в тази цветова комбинация,много ми паснаха и вярвам ,че пак някога ще направя нещо в нея.Трябваше да си използвам,"новия"стенсил,който отлежа близо 4 месеца,но толкова го харесвам,че исках целия акцент да е в него,дано съм успяла.
Тук смених перлите с малки "диамантчета" и ако трябва да съм честна,този вариант повече ми харесва.
Усещам,че в последно време,ми се правят точно такива картички,повлияна съм определено от Дорота,която ме кара  всеки път да се чувствам толкова вдъхновена ,невероятна е тази жена!
Ще има и друга сърцата,но нея утре ,а сега ще отида да я покажа в Хартиени вълшебства-№2 Зимно предизвикателство-"Любовен еликсир ".
Delightful Challenge-You Have my Heart

3 comments:

  1. Много е красива тази картичка, а сърцето... многоооо ми харесва. Аз също често, често надниквам при Дорота. Наистина прави страхотни неща. Макар че тази картичка си е много твоя. Благодаря ти, че я сподели с нас в "Любовен елексир" на Хартиени вълшебства!

    ReplyDelete
  2. Stunning creation, love the colours & distressed papers!

    Thank you for sharing with us at Delightful Challenges this week, good luck!
    Hugs Shell xx

    ReplyDelete
  3. Love the die cuts. Beautiful. Thanks for joining our You Have My Heart Challenge at Delightful Challenges.

    ~~Chris
    Design Team
    Delightful Challenge

    ReplyDelete