Thursday, July 30, 2015

Малко арт в миксиращ вариант

Тези дни ме е споходила музата...
Платната станаха любим фон за работа ,а ето и какво се получи.
Нацъфтялите балкони и градини носят толкова цветно,лятно настроение,че ми се искаше да го запазя ...
Гесо и релефна паста и много цвят.


Точно като летен парк, ароматен,цветен и прохладен.

А за жаркото лято,какво ще кажете,май всички ни разтопи.За първа година и тук по немските земи беше толкова сухо и горещо,изпепеляващо огнено време...


Един изгрев,за топъл спомен ...
 

4 comments:

  1. Иве, пълниш ми сърцето! И може да не ти изглежда като голям комплимент, но това първото бих си го окичила в къщи веднага!!! Браво мила, прекрасно е!

    ReplyDelete
  2. Стефче,напротив комплимент е ,за мен.Това са нови дебри и доста дълбоки води,но ги боря ,защото ме влече,и то много ! Благодаря ти !!!

    ReplyDelete
  3. Иве,паната са страхотни! Първото обаче ми е фаворит :) Много свежо,цветно и много АРТ :))) Прекрасно е! Продължавай в същия дух,определено ти се получава :) Поздрави !

    ReplyDelete
  4. Като наемеш скорост ,нямаш спиране! Не спирай, радвай ни с твоите красиви платна Иве! Прегръдки!

    ReplyDelete