Monday, November 7, 2011

Сняг се сипе на парцали...

Здравейте мили дами,
Малко се позагубих,но сигурно е от времето...и то се беше позагубило за мен,все не ми достигаше някой и друг час ,за да довърша доста започнати проекти.С някой успях да приключа,други не ,но днес ще ви покажа първата ми коледна картичка с картонена формичка на Светлето.За мен бе истинско удоволствие,когато си получих поръчката да държа в ръце такава красота-поздравления за идеите и реализацията им Светле !
Обичам коледния дух,топлината на дома и уханието на цитрус,премесено с мед,канела и ванилия,обичам трепета с който очаквам елхата/май малкото дете в мен още не се е загубило съвсем :)/,но най-обичам притихналите улици облечени в сняг,къщите с белите си премяни и някак безкрайно светло синъото небе ,почти бяло с надвисналите пухкави облаци и сипещият се тихо,тихо сняг...
Опитах се да го пресъздам на хартия и ще се радвам ако хареса и на вас ,аз правих тази картичка с голямо удоволствие....
и

мисля ,че се получи доста снежна :)
Това е моето предложение в КФП 91 "Моето коледно настроение"
Желая ви,хубава ,творческа и изпълнена с усмивки седмица!
Ива

14 comments:

  1. Иве, Коледата определено е и много мой празник :) А картичката ти е много реалистична с тази игра на пластовете и току що навалялия снежец. Моите адмирации!

    ReplyDelete
  2. Иве, направо си мечтая вече за коледа и духа, който тя носи и то точно от твоята картичка! Точно се чудех кога ще ми дойде музата и ето, че ме сполетя-благодаря!

    ReplyDelete
  3. Много е хубава! Това, което си описала е моя зимен спомен от детството плюс уличните лампи, които подсилват ефекта от сипещия се сняг... идилия! Светлето наистина е направила приказни фигури, как да не изпита удоволствие човек!

    ReplyDelete
  4. Ив картичката е станала великолепна:))Все едно наистина се сипе снежец:))))Браво:)))

    ReplyDelete
  5. Страхотно! Много хубаво, Иве!

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. Ех каква притихнала зимна картинка!Много лижерно!Супер е!

    ReplyDelete
  8. Иве, описанието на тази идилия ме впечатли, но пресъздаването й в картичка направо ме остави без думи! Перфектна! И се надявам да имаш повече свободно време, за да ни изненадаш съвсем скоро с още някой зашеметителен проект!

    ReplyDelete
  9. Много красива и снежна зимна картина!

    ReplyDelete
  10. Изключително красива снежна приказка! Благодаря ти! :)

    ReplyDelete
  11. С тази картичка вече тотално ще започна да мисля на зимна вълна! Направо пленява! :)

    ReplyDelete
  12. Картичката е прекрасна!
    И в мен Коледата предизвиква подобни чувства. Не бих могла да ги изкажа по-добре.

    ReplyDelete
  13. Каква прекрасна бяла приказка, Иве!

    ReplyDelete
  14. Ех,че прелест..
    Наистина коледните фигурки на Светлето са прелестни и предразполагат към една истинска коледна приказка.
    Чудесни цветове, чудесна снежна красота..Адмирации и пожелания за успех в предизвикателствата от мен!

    ReplyDelete