Thursday, September 1, 2011

Да се срещнем на кафе......в Пловдив

                          Здравейте мили,неуморни хартиени феи!
         Много ми се иска,да изпия едно кафе във вашата компания!Времето е още топло,надявам се този път да се съберем повече хора,за това сега няма да пиша дата.Първо искам да се уточним ,може и тук в блога или на пощата ми и този път заедно да решим,кога ще бъде удобно за всички и ще изберем заедно мястото на срещата ,датата и часа.
Ще чакам с нетърпение всеки един ваш коментар .
С поздрав и усмивка :
Ива
p.s.Забравих да кажа,че на 17 и 18 .09 ми е невъзможно /ще провеждам вътрешен одит във фирмата/,през другото време съм на линия ;))))))))

8 comments:

  1. Ура, много се радвам! Иве, ти си невероятна първа съм,ако имаш нужда от помощ само ми се обади!

    ReplyDelete
  2. Оооооо, да!!! Този път - ДА!
    Мога и след 17 часа, а мога и в почивен ден! Ще чакам с нетърпение!!! :)

    ReplyDelete
  3. Суууууууууууупер! И аз съм в числото. Ако можем да се организираме до 11.09 ще е страхотно. Иначе когато кажете

    ReplyDelete
  4. Ура, ура!!! Супер си Ивеее, добре че си ти, че да се съберем! Въпреки, че ти е напрегнат тоя месец намери време! Ще кажа какво е удобно за мен, пък вече при набиране на повече предложения за дата ще се нагодя към нея! Удобно ми е в делничните дни, без петъка :(((, ноооооо в краен случай ще преговарям за уикенда с домашните :)

    ReplyDelete
  5. И аз се кандидатирам!Много приятно ще ми бъде да се запозная с всички вас.

    ReplyDelete
  6. Здравейте, момичета, аз също съм от Пловдив и ще ми бъде приятно да се запозная с всички вас. В отпуск съм до 13.09.2011, но ще пътувам през това време. Така че - когато решите, ще очаквам с нетърпение, ако имам възможност и ще присъствам с удоволствие. :)

    ReplyDelete
  7. Охо ,май се заформя компанията!Много се радвам,че се събираме групата,а за всички момичета,които не познавам-за мен ще е истинско удоволствие да се видим на живо,нямате си представа после какво е усещането,когато посещаваш блога на човек,който познаваш и лично :))))))За сега ,като гледам как се движат коментарите,май ще трябва да се насочим към 24 или 25.09 да може и Фани да се включи,а по молбата на Дани да е в делничен ден,пишете какво мислите,ако сте съгласни да е през седмицата аз съм за,но ако трябва да пътува някой ,май дните от уикенда са по-удобни имам предвид Илиянка-Craft diva и Рачето ако успее да се включи.Лека вечер от мен!Надявам се утрото да е по-мъдро :))))

    ReplyDelete