Friday, January 18, 2013

С какво се занимавам,като не правя картички ;)

Привет мили поспиращи се тук,читетели и последователи,неусетно минаха две години от както стопанисвам този блог,може би щях да имам повече публикации,ако не си слагах собствен филтър и най-вероятно щяха да са от най-различно естество,но затова може да помисля тази година.Обичам промените,не съм от най-праволинейните хора,защото обичам да уча,да се самопредизвиквам,а и вече имам наблюдения какво харесвам и какво ме влече.Тези дни разчиствайки приложения във ФБ,реших че трябва да отделям време/което никога не стига/,само на нещата които истински ме зареждат,черпя вдъхновение и си заслужава времето отделено за тях.И понеже това си е моят блог,най-вероятно той ще претърпи известни промени и в публикациите и в това което ще виждате тук,но времето ще покаже...
Декупажа влезе под кожата ми и мисля да намирам приложението му ,във всичко което на мен ми се иска ,правейки коледните кутии реших че мога да си спретна и една за лично ползване,като експериментирах здраво....
Ето я и нея,първата ми кутийка,която декупирах отвсякъде,поиграх си с фоновете и трябва да ви кажа че изпитах истинско удоволствие от чакането...Този път учудващо и за мен проявих завидно търпение :)








Ето я и от вътре,с тези прекрасни бели нарциси .






















Отиде цяла салфетка за нея,но пък си доставих истинско пролетно настроение в тези студени и мъгливи дни.














Това е дъното отвън,отне ми три дни ,за да мина всички повърхнини,акрилни боички,които сама си докарвах на нужния цвят/използвала съм синьо,червено и лен/,всички тоналности са получени от смесването им,двуфазно кракле и златна маслена боя за фугите.Напълних си я вече с дантелки и крафтърски съкровища и ще подхващам валентинско-великденски неща.Покрай цялото това чакане,да стане готова успях да спретна и няколко филцови цветя,но за тях в следващата публикация.
Разделям се с вас и се надявам да съм ви заредила с пролетно настроение.
До следващият пост.
Ива :)

5 comments:

  1. Иве, трябва да си призная, че не съм от запалените фенове на декупажа... рядко нещо ме впечатлява много. Обаче твоята кутийка ме впечатли МНОГО!!!
    И отвсякъде!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря ти,Стефче!Аз също не харесвам всичко,което се прави ,но това не ми пречи да си правя моите експерименти :)

      Delete
    2. Експериментирай си на воля - ти си дама със стил и ти се получават нещата!
      Между другото и мака са страхотен!

      Delete
  2. Иве, страхотна кутийка! Аз като един нов фен на декупажа съм искрено възхитена!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Вале,трябва да ти кажа че и аз имам да уча още толкова много,но обичам сама да се блъскам в стената ;)това си беше експеримент.

      Delete