Friday, January 18, 2013

Мека топлина...

Не става дума за ракия....определено ,тя не ми е в списъка с любими неща и няма място в блога.Ето за какво иде реч:
Ето една серия пухкави и мекички,цветенца за ревери и шапки или кой както му харесва  :)











Това не ме питайте,какъв сорт е защото и аз не му намерих прилика с нищо познато,но пък копчето как му отива...

















А това си е за мен.Обичам маковете и скоро може да превърна цялата си къща в тези цветя,но какво да се прави...любов от пръв поглед!Опитах се да го направя максимално реалистично и мисля ,че се получи доста близко с оригинала.Накипросах се на месечната ни среща с него и някои от вас вече са го виждали на живо.
















Вътрешността стана много яко,но аз определено виждам голям зор със заснемането на червено ярко и черно наситено,ако някой ми сподели тайната на тези два цвята ще съм му много благодарна.














А тук си гушкам подаръка за именния ден от моето любимо момче,цели 200 страници цветен картон,сега вече със сигурност апартамента ще е в хартия.Но какво да се прави,при толкова много хартия,как да устоиш.
Пожелавам ви приятен уикенд.Използвайте времето си само за приятни неща,заредете се ,починете си ,усмихвайте се!
Ива

14 comments:

  1. Иве, ами прекрасни са! Ама нали си имам слабост към пустото му розовко.....
    Много красотии да сътвориш с подаръка.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Вили,вземам се в ръце и започвам да действам едни миналогодишни обещания,че станах за смях!Ужас!!!

      Delete
  2. Маковете са прекрасни-ярки и страстни!

    ReplyDelete
  3. Не прекрасни, а ПРЕКРАСНИ са!!! ВСИЧКИТЕ! Иве, носиш пролетта със себе си!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Дени,Вили благодаря ви момичета!При мен мак=любов :)

      Delete
    2. Поздравления,за пореден път,стоплиха ме!!!

      Delete
  4. Страхотни цветя, Иве! Много пролетно настроение носят! И честити придобивки! Със здраве да си ги ползваш!

    ReplyDelete
  5. Еха, прекрасни са! Макът изглежда като истински.

    ReplyDelete
  6. Иве, прекрасни цветя! Мака е като истински. Честити хартийки, със здраве да си ги режеш! ;)
    И на мен ми е много труден за снимане червения цвят, както и доста други цветове. Освен да се опиташ да позасилиш цвета във фотошоп, не се сещам какво друго да те посъветвам. :)

    ReplyDelete
  7. Иве, разкошни са толкова топли и свежи !А макът ... разбирам защо ти е легнал така присърце - като истинки е!

    ReplyDelete
  8. Много са хубави Иве, нежни и топли... А на последната снимка как сияеш самоооооо!!!

    ReplyDelete
  9. Иве, красота, твоя красота! Браво, момиче! Много щастие, приличаш на разцъфнал мак на последните снимки!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря ви ,момичета!Стоплихте душата ми,толкова сте мили :)

      Delete
  10. Iva this is so pretty. Love how did the flowers.
    Hugs
    Desíre
    {Doing Life – my personal blog}

    ReplyDelete