Friday, January 4, 2013

Първа публикация и нещо което истински обичам

    Може би,повечето от вас знаят вече за моите безкрайни залитания към различни стилове,но това което истински ми доставя удоволствие е правенето на цветя...Обичам да ходя с цвете по себе си и като че ли подсъзнателно започнах да подарявам на всяка моя дружка,с повoд и без повод цвете-направено от мен,но изненадата дойде когато за първи път опитах филца.Толкова приятно се работи с него,а и създава една мека топлина,много подходяща за сезона;)
  Направих огромни количества филцови цветя,една част от тях ще ви покажа ,друга отлетяха без да бъдат документирани,но повярвайте удоволствието си остана за мен.

Мекичка и топличка,не успях да я оставя самичка и реших да и приготвя и кутийка,мината с акрил и двифазно кракле,изключително лековито занимание за такива ,като мен без капка търпение ;)
Вариантите са толкова безкрайни и съм истински удовлетворена ,че опитах този вариант на рози.
И една която стана допълнение,към едно много лично послание,но за него ще ви разкажа в някоя от следващите публикации.


Както казват-както ти тръгне годината,така ще ти върви,надявам се тук да изпълвам само с любими за мен неща публикациите си,искам да се науча да не бързам,но и да имам достатъчно време,дано да успея ...Все пак цяла година е пред мен и се надявам да е заредена с положителни емоции,поводи за вдъхновение и повече свободно време,което напоследък никога не ми стига,за да реализирам всичко,което минава като идея през мен.
А на вас мили момичета и момчета,да ви пожелая най-вече здраве,спокойствие,късмет ,обич и всекидневни поводи за усмивка и вдъхновение.
Ива

8 comments:

  1. Иве, страхотни са! Цветовите комбинации носят толкова настроение.

    ReplyDelete
  2. Прекрасни са,Иве!
    Честита Нова година!

    ReplyDelete
  3. Честита Нова година, Иве! Здрава, щастлива и с много свободно време за творене! А цветята са прекрасни, свежи и много нежни!

    ReplyDelete
  4. Честита Нова година, Иве! Толкова са красиви цветята ти, че и на мен ми се прииска да използвам част от натрупаното солидно количество филц;-) Наистина много топлина излъчват!

    ReplyDelete
  5. Иве, великолепни, великолепни са просто! С едно такова бижу всеки би се почувствал по-щастлив и по-стоплен!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Радвам се,че много,като мен,са горди притежатели на подобна красота!!!И да е такава,годината,каквато я правим ние!

      Delete
  6. Иве, миличка, честит имен ден! Да си жива и здрава! Весел празник!

    ReplyDelete
  7. Честит имен ден, Иве! Бъди здрава, щастлива и имай вълшебна година, пълна с приятни изненади!

    ReplyDelete