Monday, January 28, 2013

Color combo/Цветова комбинация

Отново е понеделник и е време за следващото ни предизвикателство.Този път сме решили да събудим пролетното настроение,да ви заредим с топли и слънчеви чуства и да потворите в цветовете на нашето предизвикателство :)
Прекрасни,наситени и свежи...много възможности за комбинации и вярвам усмивки по лицата ви.Вие сте на ход и не забравяйте най-важното е да се забавлявате!




















Ето и моето предложение към вас,използвала съм всички от предложените цветове и за първи път правя толкова ярка и цветна картичка/което си беше предизвикателство и за мен/.Тази малка сладурка с криле си поиска и другарчета-пеперудите и доста цветенца.Доста щедра украса за мен,но пък ми хареса и ще има още такива картички...



Разбира се украсих я и от вътре,тя си искаше самичка украсата ;)Тук съм използвала печатчето на Flourishes.

Доста си поиграх и с изрязването и с цветчетата,но пък ми достави истинско удоволствие и ме зареди с детската си свежест.Тази сладурана ми бе предоставена от нашия любезен спонсор The Digi Garden,които предоставят подарък от 7 дигитални печата/доста щедро/.Може да ги разгледате ето тук :





И отново ще има ваучер на стойност 20 лева от нашия редовен спонсор Naborsata.com



Стоплих ли ви в това снежно и студено утро,вадете хартийките и елате да ни покажете какво сте сътворили.Очакваме ви с нетърпение в Card Mania.









3 comments:

  1. Прекрасна е тази фейчка! Такива чудесни, жизнени цветове, напомнят ми за късната пролет :)

    Гуш
    Ем

    ReplyDelete
  2. Иве, много е слънчева, а "щедрата" ти украса е прекрасна.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ем,Вили ще се радвам на вашите проекти ,очаквам ви :)Благодаря ви момичета,за милите думи!

      Delete