Thursday, April 14, 2011

Едно еспресо или моля дайте ми 10 минути....

Започвам публикацията си така,защото вчера се наложи да се прибера до вкъщи,да се въоръжа до зъби с купчина инструменти и хартия и да се върна в офиса за едно" еспресо време",за да направя картичка за майката на един колега...........Въпросната дама не я познавам лично,но нейното момче с желанието си да и поднесе нещо от сърце ,ме трогна и не можах да не окликна на молбата му.Май в скоро време ,ще започна да се разкарвам с цял набор за картичка в дамската си чанта :) А ето и самата картичка ,която мисля се получи добре за краткото време с което разполагах..........


12 comments:

  1. Чудесна е ! Поздравления!Понякога нещата се получават и без много умуване.Реализираш първата дошла ти на ум идея, а тя обикновено се оказва най- добрата.

    ReplyDelete
  2. Ив много е нежна:)))Много ми харесва как си я направила отвътре:)))Браво страхотна е:)))

    ReplyDelete
  3. Иве, страхотна е. За времето, което си имала, това си е направо висш пилотаж. Виждам, че си вкарала в употреба и релефното картонче :-) радвам се

    ReplyDelete
  4. Благодаря ви момичета,Илиянче картончетата ти са разкошни и май с тяхна помощ нещата се получават.Цветенцата си ги пазя ,сигурно и за тях ще намеря повод .Усмивки

    ReplyDelete
  5. Много е красива! Харесва ми релефа и как си я оформила отвътре.

    ReplyDelete
  6. Чудесно се е получила! Поздравления!

    ReplyDelete
  7. Много е красива,можеш поне на работното си място да занесеш известен брой картички,така винаги ще си подготвена:))

    ReplyDelete
  8. Ади,абсолютно си права ,ама аз като не съм си организирала кътче за картички,виж как си ходя до нас ...:)

    ReplyDelete
  9. Получила се е страхотна картичка, цветята са много интересни, а цветовете свежи и пролетни. Поздрави.

    ReplyDelete
  10. :-) Направо си фурия! Страхотна е и цветовете, и цветенцата отвън, и хартията отвътрте, и релефа... всичко си го направила с много вкус.Много ми харесва, браво на теб!

    ReplyDelete
  11. И на мен ми харесва много - цветовете, цветчетата, цялостната композиция.. и има страхотен завършен вид :)

    ReplyDelete
  12. Благодаря ви,не очаквах толкова много коментари.Май наистина се е получила добре ;-)

    ReplyDelete