Wednesday, April 6, 2011

РАВНОСМЕТКА

Здравейте всички,които по някаква причина,се спирате тук.
Днес блога ми прави 3 месеца, от както съществува и се замислих върху това ,кое ме накара да започна да споделям с целия виртуален свят.........
Първо може би,самотата която се беше загнездила дълбоко в мен и желанието все пак да се чувствам,не дотам самотна,споделяйки с вас.И двете ми деца изведнъж пораснаха,излетяха от дома и ми оставиха едно голямо празно пространство,което ехтеше от ТИШИНА.Трябваше да го запълня с нещо.Нещото ,незнайно и за мен самата,се оказаха картичките.Самата мисъл,че се прибирам от работа и мога да взема ножиците,пънчовете и моливите,да разпилея всевъзможни хартии и да потъна в собствените си мисли,ме карат истински да релаксирам.Тук е мястото и да благодаря на съпруга ми ,за търпението и съпричасността към моето хоби,което надявам се ,не го кара да се чувства на заден план ;)
Второ открих един вълшебен свят от творящи и вечно търсещи на нови  и нови идеи хора,които не спират да ме зареждат положително и да ме карат да се УСМИХВАМ.
Равносметка ,която си дадох за това кратко време е,че не мисля да се отказвам..........
Имам вече 54 последователя,на които искам да изкажа едно голямо БЛАГОДАРЯ!
Два пъти съм в топ 5 при Двете елши,един път в топ 3 при Картичкофуриите,и две награди от Arty-mark,които са ми най-ценни,защото точно Вие мои последователи сте гласували за мен.
Всеки един от нас от време на време ,го напуска творческия устрем,от време на време не му се получават нещата,точно както ги е замислил...........Но когато музата те връхлети,изненадващо и когато ти си ти ,се получават точно тези малки хартиени ВЪЛШЕБСТВА,които не можеш да подминеш,просто ей така-нали,трябва да изкоментираш,защото това ,което си видял,те е развълнувала,усмихнало,впечатлило....
Искам да си пожелая много такива моменти,а искам и на вас да ги пожелая,за да може да се усмихваме по-често,да си благодарим  по-често и да се чувстваме вълшебни...........

8 comments:

  1. Аз ти пожелавам никога да не те напуска творческата муза и да правиш много красоти!

    ReplyDelete
  2. Голямо гуш от мен!

    Продължавай да вълшебстваш :-)

    ReplyDelete
  3. Продължавай да твориш вълшебства!

    ReplyDelete
  4. Иве, желая ти още много приятели, щастие и нестихващо вдъхновение!

    ReplyDelete
  5. :-) Накараме да се усмихна и без "картинка". Най- ми хареса това за съпруга ти- всички си го мислим май и аз всяка вечер казвам: Благодаря ти че ме остави на мира! Наистина е чуденсно да намериш себе си, пък било то и в цветните хартиййки и човека до теб, дори и да не разбира това което правиш да е съпричастен с търпение.Пожелавам ти и на 30 и на 300....000 месец да си все така вдъхновена и искренна в това занимание.Тогава май се получават нещата.Топла прегръдка от мен!

    ReplyDelete
  6. Благодаря ви момичета,имало е за какво и за кой да напиша тези редове !Радвам се че ви има!Пожелавам ви всичкото вдъхновение и много слънчеви усмивки

    ReplyDelete
  7. С малко закъснение - Честит празник и от мен! :):)
    Пожелавам ти приятели и семейство, на които винаги да разчиташ, с които да споделяш и да те подкрепят! Пожелавам ти да откриваш вдъхновение и в най-дребните неща, да се чувстваш одухотворена и окрилена!Пожелавам ти радостни мигове, които да те карат да се чувстваш щастлива и усмивката да озарява лицето ти! :)

    ReplyDelete
  8. Иве, пожелавам ти още много последователи, както и нестихващо творческо вдъхновение, за да продължиш да ни радваш с красотите, които сътворяваш!

    ReplyDelete