Sunday, April 10, 2011

Покана за Нети

Не можех ,за Нети да не направя покана.На Рожден ден без покана,не става......
Мила Нети,тази картичка е специално за теб!Желая ти ,много рожденни дни изпълнени с усмивки
и още по-прекрасни творби ,на които да въздишаме!Прегръдка от мен :)


Използвала съм картон розав грейпфрут и релефен цвят шампанско,на живо е оше по-нежно като съчетание ,но това успях да изпомпя от фотоапарата /почти като истинските цветове,но почти/,а идеята за картичката взех от тук

8 comments:

  1. Иве, веднага ме грабна твоята покана, толкова нежна и стилна! Поздрави!

    ReplyDelete
  2. Много е интересен моделът на поканата! Поздравления!

    ReplyDelete
  3. Много е стилна!Прекрасни цветове!

    ReplyDelete
  4. Много ми харесват цветчетата и дантелките - супер нежна покана! Поздрави.

    ReplyDelete
  5. Много нежна е поканата ти. Подходяща е не само за рожден ден, но и за всякакъв друг празничен повод :)

    ReplyDelete
  6. Благодаря ти, Иве, и за думите, и за участието!
    Поканата много ми хареса - чудесни цветове, изработка и много елегантен вид!
    Прегръдки!

    ReplyDelete
  7. Много ми харесва поканата - цветовете, релефа на картона, идеята, всичко :)

    ReplyDelete
  8. Много ви благодаря момичета,радвам се че ви е харесала :)

    ReplyDelete