Thursday, April 28, 2011

Детска мечта

Като малка винаги съм искала да имам куче,даже една вечер се прибрах с едно малко и мърляво дългоухо сладурче,което беше обрало всичкия прах по улиците,но ...родителското тяло беше на друго мнение.Така и не стана на мойта ,но това не ми пречеше да продължавам да врънкам за куче.Като прочетох предизвикателството на Елшите се сетих,че си бях взела печат с такъв сладур на него,но който се мотае испуска сроковете,нищо другия път дано съм с времето.
Все пак ще ви покажа моята детска мечта,макар и на картичка
Използвала съм и три вида хартии,като никога ,мисля че поне в Лудото предизвикателство ,ще успея да се включа,Хубав ден от мен и дано ви хареса......

4 comments:

  1. Мнооооого е сладка!

    ReplyDelete
  2. Ееее,красива е картичката ти!!! Чудно си изразила милата си детска мечта с тези хартии и елегантното цветово съчетание!А този ключ е много символичен! И пеперудите ти - какво друго да кажат,освен че детството е най-прекрасното безгрижие!

    ReplyDelete
  3. Много ми харесва картичката, Иве! Аз много харесвам печатите на Сара Кей, много са мили и някак си малко ретро. Поне на мен така ми изглеждат. Поздрави!

    ReplyDelete
  4. Много сладичка картичка!

    ReplyDelete