Saturday, April 2, 2011

На вълна Великден....

Събота почти обяд е...
Свободно време и време за блога ми......
Днес реших да споделя с Вас и другата ми страст -аранжирането на букети,или в някой случаи и само отделни клонки.
Като всяка везна,винаги съм търсила баланса-в живота си,в емоциите ,в най-обикновенните делници,но и най-вече в дома си.
Изхвърлих всичко старо и вехто преди 6 години и си бях обещала,че няма да има място в дома ми на непотребни неща,но домашния уют изисква  и малка доза "Плюшкиновщина"....А и с новото ми хоби ,нали се сещате как всяка хартийка,се прибира на едно "тайно място".Доста се отклоних....Днес ще Ви допусна,до едно друго мое аз и понеже наблажава Великден,а дома изисква и малка доза празничност,ще видите моите малки аранжировки.....Няма да ви ги покажа всички наведнъж.....Няма да е интересно
За сега толкова от мен -излизам ,че слънцето ме чака............
Слънчев ден от мен
Усмивки

5 comments:

  1. Иве, много е красив този букет от яйца и пеперуди! Браво! Можеш ли да ми кажеш от къде купуваш в Пловдив материали за картичките, аз в момента съм в Пловдив и ми се иска да посетя някой такъв магазин. Благодаря ти предварително.

    ReplyDelete
  2. Дени,благодаря ти.Сега влизам и прочетох ,че си ми писала.Жалко ...можеше да се запознаем.В Пловдив по центъра има доста книжарници,а дребни копченца и мъниста има в Бижоленд,ако си на центъра ,зад Халите се намира магазина,ноже да попиташ някой/особено тинейджърка/веднага,ще те насочи.Приятно прекарване в Пловдив.Посети Стария град ,ако имаш време има много хубави магазинчета за ръчни изработки,ще ти хареса .Ще чакам отзиви.Хубав ден :)

    ReplyDelete
  3. Аз се включвам по въпроса за материалите,хоби магазин "Кламер"страхотно зареден и прекрасно обслужване,незнам сега дали ще обесня много точно ,но ще се опитам.Върви се по Гладстон,в края на улицата, след светофара, преди тунела ,в ляво е магазина,ако сте с кола трябва да влезете от светофара в ляво за да паркирате някъде по уличките.Това ако идвате от Руски,дано съм била полезна,в магазина има страхотни неща.
    Сега да кажа за букета,много е красив!

    ReplyDelete
  4. Благодаря за информацията ,момичета! Ще се опитам да ги намеря. Аз съм на републиканското първенство по шах с малкия ми син в "Новотел Пловдив" и по цял ден съм там покрай него. Дано ми остане малко свободно време и да успея да намеря някой от тези магазини.

    ReplyDelete
  5. Страхотна декорация си направила!

    ReplyDelete