Saturday, March 19, 2011

Първите ми цветя от плат



Този публикация се забави малко поради ужасната ми липса на време,в последно време съм толкова ангажирана служебно,че колкото и да не ми се иска да си призная не съм направила нито една картичка,има толкова интересни предизвикателства ,а аз уви не мога да участвам. Та да се върна на темата....тези цветенца ги правих от органза ,всяко листенце съм го обгаряла на свещ и в крайна сметка резултата ми хареса,даже беше доста забавно по време на работата със свеща,изхвърлих две листенца които почти запалих,но като за първи път май се получи.Надявам се следващите да са по-добри.Очаквам вашите коментари и искрени мнения :)

12 comments:

  1. Много, много ми харесват! Поздравявам те!

    ReplyDelete
  2. Цветята са много хубави. Първия ти опит е сполучлив:)Много са нежни.

    ReplyDelete
  3. Не знам дали за първи път си пробвала, но резултата е впечатляваш! Поздрави

    ReplyDelete
  4. Просто са великолепни!А какви ли ще сътвориш при втори опит?!

    ReplyDelete
  5. Благодаря ви момичета,Имам си свои собствени забележки,но мисля че сама разбрах как да ги обгарям за да стават по-къдрави.При малко повече време свободно,ще покажа как става.Хубава неделя :)

    ReplyDelete
  6. Цветята ти са много нежни. Аз самата съм голям фен на цветята от плат. Правят се лесно и резултата е красив.
    Поздрав

    ReplyDelete
  7. Чудесно са се получили, особено синьото много ми харесва как се е накъдрило!
    Поздрави!

    ReplyDelete
  8. Никак не ми изглеждат като първи опит, много са хубави. Ще чакам инфото за по-къдравото :)

    ReplyDelete
  9. Много добре са се получили! Поздравления!И аз ще чакам за повече информация за изработката.

    ReplyDelete
  10. Иве, изпратих ти съобщение, но не знам дали си го получила, защото твоето, например, беше попаднало сред спамовете на пощата ми и го видях съвсем случайно.
    Ако и с моето се е случило същото, пиши ми - ще ти го изпратя пак :).

    ReplyDelete
  11. И на мен много ми харесват! Аз много исках да си направя за декорация вкъщи сега предпролетно, пробвах се по тези инструкции: http://www.youtube.com/watch?v=C-upodt7jic, но не се получи :-(
    Ще чакам с интерес повече инфо за техниката :-), а на теб едно голямо БРАВО!

    ReplyDelete
  12. Първи опит?!? А какви ли ще са следващите щом първия се е получил така добре? :)))
    Моят първи опит завърши плачевно - с подпалването на едно "листо" (явно без това не може) и ужасно оформяне на останалите.
    Ще чакам с нетърпение урока :).

    ReplyDelete