Saturday, March 12, 2011

Покана за среща в Пловдив


       Мили дами,
След разкошната инициатива на Картичкофуриите ,да направят Картичкофурийска география,
мисля че би било чудесно да се запозная и лично с част от вас .Заемам се с организацията на срещата .Мислех си да е някъде към началото на Април-9 събота.Надявам се и времето да е с нас,да се насладим на една Пролетна среща някъде навън.Има достатъчно време и мисля,че можем да се организираме .Ще чакам вашите коментари и мнение за една такава среща.
 Датата може да се промени стига да има интерес от ваша страна,чакам потвърждение от всички вас които,можете да дойдете в Пловдив.Ади и Мария от Асеновград,Жени от Хисаря,Крафт Дива ,Ирена,Нина и най вече Дони,чакам ви момичета.
С поздрав :Ива

6 comments:

  1. Мдааа, аз съм много съгласна :-))) Има още време дотогава разбира се, но принципно съм ЗА! Като наближи датата, ще го мислим къде и как ;-)

    ReplyDelete
  2. Супер ,ще подържаме връзката тук...:)

    ReplyDelete
  3. Привет дами! Страхотна идея. Още не мога да кажа дали ще успея да присъствам, но ще направя всичко възможно. До скоро :-)

    ReplyDelete
  4. :-) Чудесна идея наистина! А защо пред моето име има "най-вече",някакси ме кара да се чувствам по различна от останалите, а това не е така. Благодаря за вниманието! С голяма радост ще се включа, разбира се!

    ReplyDelete
  5. И аз ако срещата е след 14.30ч мога да дойда,разбира се ако котка не ми мине пътя :))Ще се радвам да се запознаем лично!

    ReplyDelete
  6. Ади много се радвам ,че и ти ще се включиш ,ще направим една следобедна среща ,има време ,аз имам идея за едно заведение, което е с детска площадка и приятна обстановка и много се надявам и времето да е с нас,за да сме навън.Има време ,така че всякакви предложения приемам, и на мен много ми се иска да се запознаем ,колкото се може повече хора.Благодаря ти ,че ми писа .Усмивка

    ReplyDelete