Sunday, March 27, 2011

Опит за Pop-Up Cards.....

Добро утро ,на всички които надничате в моето блогче!
Тази седмица Гери и Дони ме предизвикаха с интересни условия..
За първи път правя картичка  Pop-Up,но нали винаги има първи път :)
В последно време ,Япония доста занимава съзнанието ми,исках да използвам нещо от тяхната култура,те са истински богове на Оригами и това е моят първи опит с нагъването на хартията.


Не знам дали съм успяла,вие ще прецените .Един малък жест към всички японци с емблематичната им водна лилия.........Моля се за тях!

8 comments:

  1. Чудесна е! Поздравления!

    ReplyDelete
  2. Като за пръв път добре се е получило, цвета е много нежен и листунцата са интересни, Браво.

    ReplyDelete
  3. :-) Бих казала- абстрактна , но лилия! Листата наистина са много сполучливи, радвам се че се включи и в тази игра Иве!

    ReplyDelete
  4. Поздравления, Иве! Всеки първи опит трябва да се подкрепя и окуражава! Аз не бих се наела да правя такава POP-UP картичка, а ти си се справила! На мен ми харесва!

    ReplyDelete
  5. Иве, поздравления и от мен! Харесва ми комбинацията на цветовете, които си използвала, а лилията е много идейна. И аз мисля, че листата са много сполучливи.

    ReplyDelete
  6. Много хубаво хрумване :) Лилията макар и по-ръбеста е много идейна, а пък листата са наистина като истинските! :)

    Благодаря ти за участието в предизвикателството на Елшите при Картичкофуриите:)

    ReplyDelete
  7. Хубава картичка, Иве! Може би лилията щеше да е по-нежна, ако си я направила от хартия, вместо от картон.Но понеже не съм правила такива картички, го казвам само по интуиция.

    ReplyDelete
  8. Чудех се какво не е наред ,но на Дени "интуицията "точно ми подсказа ,че проблема е в ръбовете наистина.Пробвах с тънка принтерна хартия ,но и така си е "ръбеста".Избора ми не беше добър,за което много ви благодаря ,че съвсем тактично ми обърнахте внимание за вярната посока.Защо ли ,въобще правя неща ,които не чуствам/разбъркани мисли/?Обещавам си пред вас ,че няма да се стремя към всяко предизвикателство/когато не съм себе си/.
    Благодаря ви момичета :)

    ReplyDelete