Tuesday, March 22, 2011

Моята блог награда

Днес като за първа пролет получих и съвсем неочакван подарък от Стела !Благодаря ти мило момиче,че с нещичко съм те вдъхновила,благодаря ти и за това ,че се отбиваш при мен !


И за да продължа тази инициатива трябва да номинирам 15 блога,реших да е по съвест,някои от тях може да са номинирани вече,но това са блоговете,които ме зареждат положително и от които се уча.Не съм ги подредила в някакъв ред,не мога да им сложа номера,по скоро съм ги изброила без каквато и последователност.Това са моите вдъхновителки:                                                                            Маги,Дони,Дени,В.Добрева,Еси,Лидия,Теди,,Корнелия,Нети,Ганима,
А сега е време да ви позанимая и малко с мен:
1.Обичам най-вече справедливостта.
2.Все още съм влюбена/макар и след 23 год.съвместен живот,това е човека който ми дава най-много,подкрепя ме и ме прави щастлива/.
3.Обожавам  децата си -вече  са студенти и двамата,ама аз съм си мама...:)
4.Любимата ми книга е :"Парфюмът"-заслужава си да се прочете.
5.Обичам джаза почти във всичките му вариации.
6.Мразя чалгата.
7.Обичам да правя нещо с ръцете си.
Стига толкова за мен сега е ваш ред момичета :)

11 comments:

  1. :-)Пак интересна инициатива и аз харесвам твоите "музи" с нежни имена, обаче "Парфюмът" е едно от най-потресаващите неща които съм чела. Може би не съм улучила момента, а може би това е целта на книжката-да те развълнува точно в тази посока:-)

    ReplyDelete
  2. Дони мен тази книга ме накара да я прочета няколко пъти.Толкова силно ми въздейства,че не мога да опиша с думи всичко което почуствах,за силата на волята,за таланта,за това как няма значение колко малък човек си в обществото,а за това какво чустваш и какво можеш на сътвориш...........Мога да продължа ,но няма смисъл.Тя е велика книга :)

    ReplyDelete
  3. Благодаря ти за номинацията и за топлите думи, за които намираш време да напишеш в блога ми! От твоите признания за себе си открих, че имаме доста общи неща, но "Парфюмът" наистина ме изненада (макар че дъщеря ми също я харесва). Хубав и ведър ден!

    ReplyDelete
  4. Иве, много ти благодаря за номинацията. Незнаеш колко щастлива ме направи. "Парфюмът" прочетох преди около 11 - 12 години и бях много впечатлена от книгата.
    Прекрасен ден ти желая!

    ReplyDelete
  5. Ива,благодаря ти! Аз съм изключително изненадана, че съм включена в твоя списък на "вдъхновителки" наред с толкова талантливи кратичкомайсторки!!! Много съм поласкана от това!
    Желая ти усмихнат пролетен ден и вдъхновение! :)

    ReplyDelete
  6. Благодаря за признанието, Иве! Беше ми приятно да прочета седемте неща за теб!
    Поздравявам те!

    ReplyDelete
  7. И аз ви благодаря момичета,защото от всяка една от вас съм научила нещо ,а вие сте го споделили съвсем безкористно в блог пространството,и понеже държа на чесността и съм го видяла във блоговете,затова сте точно вие :)

    ReplyDelete
  8. Иве, толкова неочаквана награда! Благодаря ти! Много приятно е чувството, когато някой оценя това, което правиш!

    ReplyDelete
  9. Ива,благодаря ти! Изключително съм развълнувана от номинацията ти за блога ми и съм поласкана от този жест! Поздрави !

    ReplyDelete
  10. Благодаря ти за наградата, Ива! Поласкана съм от вниманието. :)

    ReplyDelete
  11. Веси,Дени и Маги и аз исках по някакъв начин да ви благодаря :)

    ReplyDelete